הערך
|
התחייבות
|
טווח יישום התחייבות
|
1. זמינות
|
מוקד שירות הלקוחות עומד לרשותך.
|
- 24 שעות ביממה, 365 ימים בשנה.
|
חיוג חינם.
|
- באמצעות שיחת חינם בסקייפ ומספרי חיוג חינם מחו"ל (מטלפונים נייחים בלבד).
- לחילופין, אם תבקש, נחזור אליך תוך 60 שניות.
|
מענה אנושי במוקדי השירות.
|
- כ-90% מהשיחות הנכנסות מחו"ל לקו חירום להצלת חיים – יענו בתוך 30 שניות לכל היותר. זמן המתנה מירבי: דקה.
- כ-90% מהשיחות הנכנסות מחו"ל – יענו בתוך 45 שניות לכל היותר. זמן המתנה מירבי: 3 דקות.
- כ-90% מהשיחות הנכנסות מישראל – יענו בתוך דקה לכל היותר. זמן המתנה מירבי: 3 דקות.
|
ערוצי פניה נוספים.
|
- ניתן לפנות גם באמצעות דוא"ל, באמצעות אתר האינטרנט או באמצעות ה Facebook.
|
"חדר הרופאים" להתייעצות בעברית ובאנגלית.
|
- 24 שעות ביממה, 365 ימים בשנה.
|
בקשה להפעלת הכרטיס מחדש (רכישת פוליסה) לפני כל נסיעה.
|
|
2. דאגה לביטחון אישי במצב חירום רפואי
|
מינוי "מנהל אירוע" ייעודי.
|
|
טיפול באירוע חירום המחייב פינוי או הטסה רפואית.
|
- טיפול מיידי, ניהול האירוע ע"י מומחה מיחידת החירום שלנו.
|
אישור לכיסוי אשפוז / ניתוח.
|
|
הפעלת צוות איתור וחילוץ מיומן.
|
- בכל מקום בעולם (למעט במדינות שאינן מתירות ו/או מאפשרות פעילות צוות איתור וחילוץ ישראלי ו/או במצבים בהם נשקפת סכנת חיים ממשית לצוות החילוץ, ולמעט באזורים עם זיהום ו/או קרינה רדיואקטיבית, באזורי התפרצות וולקנית).
|
עדכון קרובי משפחה ו/או מעסיק במקרה חירום.
|
- בפרקי זמן סבירים, בהתאם לנסיבות המקרה, או בהתאם לבקשתם.
|
3. טיפול יעיל בתשלומים והחזרים על פי תנאי הפוליסה
|
תשלום עבור שירות רפואי באמצעות ה-™PassportCard.
|
- אם לא נדרש בירור: תוך 10 דקות ממועד הפנייה.
|
אישור על הטענת הכרטיס לתשלום תביעות רפואיות והודעה על ביצוע התשלום.
|
- מיידי, באמצעות SMS או דוא"ל.
|
הרשאה למשיכת מזומן בעת עיכוב כבודה אחרי טיסה.
|
- הנחיות למשיכת מזומן יימסרו תוך כ-5 דקות מקבלת אישור חברת התעופה (Lost and Found).
|
תשלום עבור כבודה (שאיננה אובדן מזוודה בשדה התעופה).
|
- לאחר שובך לישראל, הפיצוי יופקד בחשבון הבנק שלך בישראל בתוך 14 ימי עסקים מיום קבלת מסמכי התביעה בצירוף מלוא המסמכים הנדרשים לעיבוד התביעה.
|
תשלום עבור שירות רפואי שלא בוצע באמצעות הכרטיס.
|
- תוך 7 ימי עסקים ממועד קבלת מלוא המסמכים הדרושים לעיבוד התביעה.
|
4. תגובה מהירה
|
משלוח הפוליסה.
|
- מיד עם הצטרפותך, באמצעות הדוא"ל
|
קבלת כרטיס ה PassportCard לאחר הרכישה.
|
- הכרטיס ימתין לך בעמדת PassportCard בשדה התעופה שם ניתן לאסוף אותו טרם צאתך מהארץ.
|
הנפקה ומשלוח כרטיס
ה™PassportCard ליוצאים דרך מעברים יבשתיים ונמלי הים.
|
- לכתובתך בישראל תוך 72 שעות.
|
הנפקה ומשלוח כרטיס חלופי במקרה של אבדן או גניבה.
|
- לכתובתך בישראל, בתוך 72 שעות. או איסוף מהעמדה בשדה התעופה טרם צאתך מהארץ.
|
5. מחויבות לכיסוי הטיפול הרפואי על פי תנאי הפוליסה
|
תשלום באמצעות כרטיס ה-™PassportCard שלך.
|
- אצל כל ספק רפואי המכבד כרטיסי אשראי, במעמד קבלת הטיפול, ללא צורך בהמצאת חשבוניות כתנאי מוקדם.
- במצב חירום רפואי אצל ספק שאינו מכבד את כרטיס ה-™PassportCard, תוסדר קבלת הסכום הנדרש, באמצעות מכשיר כספומט קרוב, בתוך 120 דקות לכל היותר ממועד קבלת המסמכים הדרושים לבירור.
|
6. שקיפות והוגנות
|
נציב פניות ציבור (Ombudsman) עצמאי ואובייקטיבי.
|
- ישיב לפנייתך תוך 14 ימי עסקים ממועד קבלת כל המסמכים הדרושים לבירור התלונה.
|
שתי ערכאות ערעור באמצעות גופים מקצועיים יעמדו לרשותך בעת חילוקי דעות לגבי כיסוי הפוליסה.
|
- ערכאה ראשונה: תשובה בתוך 7 ימי עסקים ממועד קבלת כל המסמכים הדרושים לבירור.
- ערכאה שנייה: תשובה בתוך 14 ימי עסקים ממועד קבלת כל המסמכים הדרושים לבירור.
|